Osnove digitalnog poduzetništva IDP je u razvoju ovog modula stavio veliki naglasak na pretpostavke Digitalnog Poduzetništva; bilo da je riječ o konceptualnim ili njegovim operativnim modelima. Nakon općeg uvoda u definiranje Digitalnog Poduzetništva iz EU izvora, sadržaj sljedeće Didaktičke cjeline omogućuje veliki uvid u karakteristike potrebne za digitalno rješavanje problema te ORM (online reputacijski menadžment) za poslovnu konkurentnost – što su dva teoretska modela koji Go to course |
Jačanje vještina za digitalno poduzetništvo Prva cjelina posvećena je digitalnom poslovnom planiranju i upravljanju: modul koji je razvio IHF orijentiran je na dva vrlo bitna upravljačka alata: SWOT analizu i Ganttov dijagram. Uključeni su i praktični primjeri kako koristiti te alate. Druga cjelina odnosi se na glavne tehnike u kontekstu uključivanja i upravljanja kupcima i dobavljačima: razumijevanje preferencija potrošača uzimajući u obzir specifičnosti online tržišta i dinamiku izravno Go to course |
Koje su vještine potrebne za digitalno poduzetništvo i kako ih unaprijediti? Ovaj modul sadržava trening s preciznim koracima koje treba slijediti tijekom izrade web stranice, te daje pregled različitih opcija za njezinu optimizaciju, pregled alata za statistiku i internet marketing koji su namijenjeni poboljšanju vaše poslovne web stranice. Go to course |
Digitalne vještine za izgradnju i pozicioniranje startup brenda Prva cjelina pod nazivom Razvijanje strategije brenda razmatra temeljne pojmove vezane za brend i njegovu svrhu, predstavlja koncept tržišne vrijednosti brenda i ističe pitanje pozicioniranja brenda. U drugoj se cjelini pod nazivom Stvaranje identiteta brenda definiraju i navode primjeri dobre prakse vezani za identitet brenda, autentičnost brenda, diferencijaciju brenda i storytelling u brendu. Treća cjelina „Social Selling“ definira komponente t Go to course |
Poslovni modeli za digitalno poduzetništvo Prva cjelina je uvod u poslovne modele te se odnosi na sam koncept poslovnog modela te objašnjenje osnovnih alata koji se koriste u definiranju poslovnih modela – „business model canvas“ i „lean canvas“ Druga cjelina se fokusira na digitalne poslovne modele te na njihove karakteristike. Daje se njihova klasifikacija, kao i odabrani tipovi digitalnih poslovnih modela. Posljednja cjelina uključuje metodologiju dizajniranja digitalnih poslovnih model Go to course |
DOHVAĆANJE VRIJEDNOSTI U DIGITALNOM OKRUŽENJU Ovaj modul podučava studente temeljnim principima pomoću kojih poduzeće u digitalnom okruženju dohvaća vrijednost. Prvo poglavlje obrađuje pitanje postavljanja primjerene strategije dohvaćanja vrijednosti. Drugo poglavlje predstavlja detalje povezane s opcijama kupnje za kupce. U trećem poglavlju studenti uče o optimalnoj strategiji određivanje cijene. Četvrto poglavlje podučava studente o strategiji dohvaćanja vrijednosti, novim mehanizmima određ Go to course |
Digitalna komunikacija Online komunikacija za digitalno poduzetništvo Modul „Digitalna komunikacija” sadrži četiri cjeline, od kojih je svaka posvećena ključnom pitanju vezanom uz online komunikaciju specifičnu za digitalno poduzetništvo. Prva didaktička jedinica obrađuje glavne aspekte upravljanja virtualnim timom: definiranje tima, kako na strukturu tima utječe fizička lokacija svakog člana, koji su glavni čimbenici uspjeha i neuspjeha, kako organizirati učinkovite virtualne sastanke i koja se tehnologija može kor Go to course |
Digitalne vjeÅ¡tine za upravljanje startup financijama U okviru ovog modula, daju se odgovori na dva temeljna problema vezana za pokretanje inovativne poslovne aktivnosti. Prvo je konceptualizacija. Tu su ključne digitalne vještine na koje će se staviti poseban naglasak u ovom modulu. Drugo je financiranje pokretanja poslovnih poduhvata. S obzirom na mnoštvo izvora financiranja u ekonomskom okruženju poduzeća, njihovo poznavanje je ključno za donošenje dobrih poslovnih odluka. Ovaj materijal nije nami Go to course |